Tuesday, 15 January 2013

Puteri Salju dan Anak2nya


Assalamualaikum..

Puteri Salju dan anak2nya...cehh..dah mcam dlm cerita buku kanak2 pulak kan tjuk entri... ^^

Ingt tak dalam entri ni  SINI  Cik iela ada cerita psl tambahan ank2 bulus di rumah..?
Yang Persian di buang oleh kwn ayah sbb dh tk lawa.....sakit dan pnuh kutu..
Kalau tgk mmg kesian sgt pd ank beranak nie..dorg sbenarnyer lawa je kalau di jaga betul2 tp tula org tuh pndai sgt persian tp bela sbgai outdoor..mmg la tk okeh..

Bt masa ni Cik iela dah mndiekn dorg ank beranak dgn shampoo kutu dan bg ubt cacing,cme ank dia yg sekor tu berak berdarah..tk tahu ler nape..ada sape2 tahu tak?

Meh Cik iela perkenalkan Puteri Salju dan anak2nyer.. =D



Cantik kan Puteri nie?










Sgt pemalu Si Bella nie..








Putra suka memanjat mcm spider kt grill rumah..



InsyAllah Cik iela akn cbe mjge mreke sebaik yg mgkin..
Masa budak2 bulus ni dtg ker rumah nmpak sgt myedihkan..tk bersuara,tk bermaya..
Tp skrg nie alhamdulillah klu lpaskn keluar dr sngkar...dorg main2 kt dpn rumah...
Cme kutu blom hilang spenuhnyer...Si Puteri tu asyik tergaru2 je...kesian sbb abis bulu2nyer gugur..
Apa2 pun  doa2knlah  yg mereke akn trus sihat walafiat..

6 comments:

  1. alhamdulillah...semoga diperluaskan lagi rezeki cik iela sekeluarga

    p/s: cik iela cuba mandikan dorang tetiap minggu, kite amalkan camtu jer nak bg hilangkan kutu..mandikan ngan air suam taw ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trima kasih MM...Dh bt masa ni bru 2x Cik iela mndiekn dorg ngn shampoo kutu...

      Delete
  2. Smoga membesar bagai kn johan yek anak2 sayang sekalian :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trima kasih Himawari...mudah mudahan bgitula... =)

      Delete
  3. wah si salju memang menusuk kalbu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnusuk kalbu tp tk nk di pgg lngsug..huhuh

      Delete

Bace je?Komenla sikit =) ✍