Monday 24 September 2012

Tanda-Tanda Anda Menghadapi Stress (BUKTI)

Assalamualaikum...








Anda Menghadapi Masalah STRESS?

Apakah tanda-tandanya..?












Pertama : Anda sentiasa menghadapi masalah bangun tido..

("Huuuuarrrgghh!..Malehnyo nk poie kojo..!!)






Kedua : Tengkuk anda sentiasa merasa sakit & susah utk memusingkan kepala
Akukah yang pening,@ kamu yang penin@peninkah kamu krn kepinan aku

















Ketiga : Rambut anda sentiasa kusut masai stelah mandi dan menggunakan syampu terbaik..
Tak konang budi punyo syampoo..Den beli ekau , ekau conteng arang yo...!


















Keempat : Kepala anda sentiasa merasa pening dan seperti berada di awang-awangan..

Makkkkoiii...poning pale den nie..



















Kelima : Berat badan anda terus meningkat dgn mendadak walaupun telah berusaha keras utk mguruskan berat..Senamrobiklah!
Hadoilahh! Salesman tu kata ..mkn ubt slim tu konfem  bergetah..
Ni bukan bergetah...!!
Ni "bergedil" a.k.a "bergedik" a.k.a "bergedempol"!!!
Kalo salesman tu dtg,Aku terkam ats dia smpai pengsan...!!Hishh!



























Keenam : Anda sentiasa merasa letih yg amat sgt & sntiasa menggeliat..
"Yaarkkhh..!Bahawasanya ..
"Saya berjanji...
akn terus cemerlang...
gemilang....
dan ter....ter...ter...
ZzZzZ...kroh...krohh!"






















Ketujuh : Anda sentiasa merasa pikiran anda terlalu sempit..
Gua akan telus bedili disini..
Sehingga ada wolan latang bagi gua matan kuweh putu mayam!!
Gua akan telus besaba..saba...dan saba..
Gua psti berjaya...!!Huh...!!























Kelapan : Anda sentiasa merasa diri anda terlalu kecil & selalu dipermaikan..
("You becarefull haaa..
I know la who are you...! Hare dare you..!
How dare you jump on my head ...I know who you're..!!
You smelly Siput...!!)



















Kesembilan : Bos sentiasa marah dgn anda
Cis...! Najis sungguh la dia nie...Mentang-mentang nama dia boh..















Kesepuluh : Anda sentiasa basah kuyup ktika keluar mkn tghari walaupun berpayung.
Hampeh punya payung..! Rege je RM25..
Tapi low class...!!



















Kesebelas : Anda sentiasa dan selalu merasa penat yg amat sgt.
Tongkat Ali tak jalan..
Kacip Fatimah pn tak jalan...Apa nama daun herba satu lagi ye...
Mas..co..
Mas..ca..
Mas...ci...Apala nama daun tu erkk?
Haa....Mas Idayu..






















Keduabelas : Anda sentiasa merasa kehadiran tetamu asing.
Saya sbenarnya adalah seekor ayam..Tak percaya...? Tanya anak2 ayam saya nie..!


















Ketigabelas : Anda sentiasa merasa spt hdk demam & selesema serta kepala merasa panas...........
Uweeekkk..!
Hai...teruk betullah bini aku mengidam kali nih.
Aku plak yg teruk muntah2..Huweekkk..!






















Keempatbelas dan akhir : 

ANDA SENTIASA MERASA....
KESEORANGAN DAN MERASA AMAT TAKUT..
SPT ADA SESEORANG BERADA DI DALAM RUMAH..

Kali ni konfem tkde orang boleh nampak..Diam-diam tau...Syhhh..

8 comments:

  1. Hahahaahahaha.betul2 stress tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg pn...hahha

      td bertikam lidah ngn "jengkaut"..

      Delete
  2. keh keh keh

    mmg ada waktu2 trasa cam tuuu la

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn ada wktu2 nya je..

      sy ni blh d ktakan tiap2 mggu cenggitu..

      boleh gitu?hahha

      Delete
  3. Salam~ Zam tumpang lalu blogwalking kat sini~

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa'alaikumsalam...

      lalu2...nnti rjin2kn diri singgah ye ;)

      mkacehhhh...

      Delete
  4. Sembahyang adalah ubat bagi segala stress..

    ReplyDelete

Bace je?Komenla sikit =) ✍